Info o nákupe

prevzatie_tovaru

Upozornenie pri odoslaní nadrozmerných zásielok

Uvedené ceny dopravného prostredníctvom Zásielkovny a Slovenskej pošty platia iba pre štandardné rozmery zásielok, vrátane zásielok s hodnotou nad 200 Euro s dopravou zadarmo.  
 
V prípade nadrozmerných zásielok si vyhradzujeme právo zvýšiť cenu dopravného podľa aktuálnych cien pre nadrozmerné zásielky. V tomto prípade Vás budeme kontaktovať a odsúhlasíme s Vami najvýhodnejšieho prepravcu a cenu dopravného. Tovar bude odoslaný až po doplatení zvýšenej ceny dopravného pri platbe vopred alebo po odsúhlasení zvýšenej ceny za dopravu pri platbe dobierky.  

1 Dodanie na niektorú z pobočiek Zásielkovňa SK

Pre Slovenskú republiku je dodanie na niektorú z pobočiek Zásielkovna.sk spoplatnené čiastkou 3 Eurá. U objednávok nad 200 Euro je dodanie zadarmo.

Zoznam pobočiek nájdete tu. zde.

2 Najvýhodnejšie doručenie na adresu   

Pri objednávke prostredníctvom Slovenskej pošty alebo iným prepravcom do 200 Euro vám naúčtujeme dopravu 4,80 Euro, pri objednávke nad 200 Euro je doprava zadarmo.

 formy_platby

1 Bezhotovostne - platba vopred

Úhradu v rámci Slovenskej republiky je možné vykonať bankovým prevodom na náš účet: 6539393036/5500 IBAN - CZ8755000000006539393036 SWIFT - RZBCCZPP a do poznámky uviesť Trade Concept, Průmyslová 1472/11, 102 00, Praha 10 - Hostivař.

Platiť môžete tiež platobnou kartou prostredníctvom GoPay.

2 Dobierkou - v hotovosti pri prevzatí

Poplatok za platbu dobierky je 1,50 Eurá. U objednávok nad 200 Eur sa poplatok neúčtuje.

obchodne_podminky

Všetky informácie ohľadne práv a povinností nášho e-shopu a Vás sa môžete dočítať v priloženom dokumente obchodných podmienok.

Obchodné podmienky k stiahnutiu tu: Trade Concept - obchodní podmínky

V prípade vrátenia či reklamácie tovaru prosím vyplňte priložený formulár a spolu s tovarom nám ho zašlite na našu adresu.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy k stiahnutiu tu: Vzorovy_formular_na_odstupenie_od_zmluvy

POŠKODENIE PRI DORUČENÍ

Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodený? Okamžite oznámte túto udalosť najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky jedným z nasledujúcich spôsobov:

K uplatneniu reklamácie budete potrebovať

  • číslo vašej objednávky (alebo zásielky v prípade uplatnenia priamo u dopravcu)
  • fotodokumentáciu (poškodený výrobok vrátane balenia zásielky)
  • opis poškodenia, prípadne i okolností odovzdaní zásielky a zistenia poškodenia

DALSIE_INFORMACIE

V prípade vzniku sporu medzi spotrebiteľom a Trade Concept s.r.o. je spotrebiteľ oprávnený podať v lehote do jedného roku od prvého uplatnenia sporného práva či povinností voči spoločnosti Trade Concept s.r.o. podnet k zahájeniu mimosúdneho riešenia sporu k Českej obchodnej inšpekcii, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, so sídlom Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,@: adr@coi.cz, WEB: http://www.coi.cz, a to napr. prostredníctvom formulára taktiež dostupného na adrese https://adr.coi.cz/cs . https://adr.coi.cz/cs Viac informácií na: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/