Info o nákupe

prevzatie_tovaru

Upozornenie pre odoslanie nadrozmerných zásielok

Uvedené ceny dopravného prostredníctvom Zásielkovny a Slovenskej pošty platia iba pre štandardné rozmery zásielok, vrátane zásielok s hodnotou nad 200 Euro s dopravou zadarmo.  
 
v prípade nadrozmerných zásielok si vyhradzujeme právo zvýšiť cenu dopravného podľa aktuálnych cien pre nadrozmerné zásielky. v tomto prípade Vás budeme kontaktovať a odsúhlasíme s Vami najvýhodnejšieho prepravcu a cenu dopravného. tovar bude odoslaný až po doplatení zvýšenej ceny dopravného pri platbe vopred alebo po odsúhlasení zvýšenej ceny za dopravu pri platbe dobierky.  

1 Dodávanie na niektorú z pobočiek Zásielkovňa SK

Pre Slovenskú republiku je dodanie na niektorú z pobočiek Zásielkovna.sk spoplatnené čiastkou 3 Eurá. U objednávok nad 200 Euro je dodanie zadarmo.

Zoznam pobočiek nájdete tu. zde.

2 Najvýhodnejšie doručenie na adresu   

Pri objednávke prostredníctvom Slovenskej pošty alebo iným prepravcom do 200 Euro vám naúčtujeme dopravu 4,80 Euro, pri objednávke nad 200 Euro je doprava zadarmo.

 formy_platby

1 Bezhotovostne - platba vopred

Úhradu v rámci Slovenskej republiky je možné vykonať bankovým prevodom na náš účet: 6539393036/5500 IBAN - CZ8755000000006539393036 SWIFT - RZBCCZPP a do poznámky uvést Trade Concept, 5. května 856/58, 140 00, Praha 4.

Platiť môžete tiež platobnou kartou prostredníctvom GoPay.

2 Dobierkou - v hotovosti pri prevzatí

Poplatok za platbu dobierky je 1,50 Eurá. U objednávok nad 200 Eur sa poplatok neúčtuje.

obchodne_podminky

Všetky informácie ohľadne práv a povinností nášho e-shopu a Vás sa môžete dočítať v priloženom dokumente obchodných podmienok.

Obchodné podmienky k stiahnutiu tu: Trade Concept - obchodní podmínky

V prípade vrátenia či reklamácie tovaru prosím vyplňte priložený formulár a spolu s tovarom nám ho zašlite na našu adresu.

Formulár pre odstúpenie od zmluvy k stiahnutiu tu: Vzorovy_formular_na_odstupenie_od_zmluvy

POŠKODENIE PRI DORUČENIE

Rozbalili ste svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodené? Okamžite oznámte túto udalosť najneskôr do 48 hodín od prevzatia zásielky jedným z nasledujúcich spôsobov:

K uplatneniu reklamácie budete potrebovať

  • číslo vašej objednávky (alebo zásielky v prípade uplatnenia priamo u dopravcu)
  • fotodokumentáciu (poškodený výrobok vrátane balenia zásielky)
  • opis poškodenie, prípadne i okolností odovzdaní zásielky a zistenia poškodenia

DALSIE_INFORMACIE

v prípade vzniku sporu medzi spotrebiteľom a Trade Concept s.r.o. je spotrebiteľ oprávnený podať v lehote do jedného roku od prvého uplatnenia sporného práva či povinností voči spoločnosti Trade Concept s.r.o. podnet k zahájeniu mimosúdneho riešenia sporu k Českej obchodnej inšpekcii, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, so sídlom Štěpánská 15, 120 00 Praha 2,@: adr@coi.cz, WEB: http://www.coi.cz, a to napr. prostredníctvom formulára taktiež dostupného na adrese https://adr.coi.cz/cs . https://adr.coi.cz/cs Viac informácií na: http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie